Auto rinka
draudimas internetu







AUTO RINKA

Auto rinka - nauji ir naudoti Dzipai Lietuvoje

Naujų auto rinka Lietuvoje

Naujų automobilių rinka per tris ketvirčius išaugo 37 procentais

Rinkos tyrimų bendrovės „Autotyrimai“ duomenimis, šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais šalyje įregistruota 13 304 nauji asmeninės paskirties ir lengvieji komerciniai automobiliai. Tai net 3596 automobiliais arba 37 procentais daugiau, nei buvo jų įregistruota per pirmuosius tris 2005 m. ketvirčius.

Iki praėjusių metų rodiklio, kai per visus 2005-uosius buvo įregistruota 13 376 nauji automobiliai, trūksta labai nedaug. Todėl nėra nė mažiausių abejonių, jog jau spalį bus pasiektas ir viršytas pernai įsigytų naujų automobilių skaičius.

Procentinis naujų automobilių rinkos prieaugis – vienas didžiausių per pastaruosius metus. Jei ir iki metų galo išliks panašios tendencijos, rinkos analitikai neabejoja, jog šiemet Lietuvoje bus parduota gerokai daugiau naujų automobilių negu pernai.

Paklausiausi – „Volkswagen“

Kelerių pastarųjų metų naujų automobilių pardavimo rinkos lyderiai - „Volkswagen“ įgaliotieji atstovai - ir šiemet nelinkę užleisti pozicijų. Per pirmuosius 2006 m. tris ketvirčius įregistruota 2088 „Volkswagen“ markės nauji automobiliai. Iš jų - 1630 asmeninės paskirties ir 458 lengvieji  komerciniai.  

Su tokiais rodikliais „Volkswagen“ užima net 15,7 procento šalies naujų automobilių rinkos ir daugiau nei dvigubai lenkia artimiausius konkurentus – japoniškų „Toyota“ automobilių pardavėjus.

Jau nieko nebestebina kasmet didėjantis „Volkswagen“ populiarumas. Užtenka palyginti kad ir šio periodo naujų automobilių registracijos duomenis su analogiško laikotarpio pernykščiais, kai 2005 metų sausio-rugsėjo mėnesiais buvo įregistruota 913 asmeninės ir 400 komercinės paskirties „Volkswagen“ automobilių. Tad šios markės automobilių paklausa šiemet padidėjo net 59 procentais.

Geriau perkami ir „Toyota“

Pastebimesnę vietą Lietuvos rinkoje užsikariauja ir japoniški „Toyota“ automobiliai, kuriems pagal registracijos duomenis atiteko antroji vieta. Sausio-rugsėjo mėnesiais  įregistruota 1026 „Toyota“ automobiliai, kuriems atiteko 7,7 procento šalies naujų automobilių rinkos, o jų paklausa lyginant šių ir praėjusių metų tą patį laikotarpį padidėjo 20 procentų.

Trečioji vieta atiteko „Škodai“ (1011 įregistruotų automobilių, 7,6 procento rinkos). Čekiškų automobilių pardavėjai aplenkė į pirmąjį lyderių penketuką dar patekusius „Opel“ (942 automobiliai ir 7,1 proc. rinkos) bei „Mitsubishi“ pardavėjus, kurių siūlomų automobilių įregistruota 789 ir kuriems atiteko 5,9 proc. rinkos.

Mažėja prancūziškų populiarumas

Ko gero didžiausias netikėtumas sausio-rugsėjo mėnesių naujų automobilių rinkoje – pirmasis lyderių penketukas be prancūziškų automobilių, kurie dar neseniai turėjo nemenką paklausą. Jie rado sau vietą tik po šeštąją poziciją užėmusios „Ford“ automobilių markės – (735 ir 5,5 proc. rinkos).

Pirmąjį dešimtuką užbaigia atitinkamai „Renault“, „Peugeot“, „Citroen“ ir „Honda“, kurių įregistruota maždaug po lygiai - nuo 653 iki 545 automobilių ir kuriems atiteko nuo 4,9 iki 4,1 procento šalies naujų automobilių rinkos.
 
Pagal paskirtį – nevienodai

„Volkswagen“ turėjo didžiausią paklausą ir tarp asmeninės paskirties automobilių. Jų sausį-rugsėjį įregistruota 1630 (15,8 proc. rinkos.)

Antroji vieta atiteko „Toyota“ (866 ir 8,4 proc.), trečioji – „Opel“ (801 ir 7,8 proc.), ketvirtoji – „Honda“ (544 ir 5,3 proc.) ir penktoji – „Mazda“ (534 ir 5,2 proc. rinkos) automobiliams.

Tuo tarpu komercinių rinkoje nemenką sumaištį sukėlė „Škoda“. Šios markės komercinių mašinų įregistruota daugiausia – net 502 (16,8 proc. rinkos). Dar įspūdingiau atrodo „Škoda“ komercinių automobilių paklausos, lyginant pirmuosius tris 2005 ir 2006 metų ketvirčius, augimas, pasiekęs sunkiai suvokiamą 684 procentų išraišką.

Tačiau tuo stebėtis perdaug nereikėtų, kol universalai „Škoda Octavia Kombi“ registruojami kaip komerciniai automobiliai.

Antroji vieta atiteko „Volkswagen“, kurių įregistruota 458 ir kuriems teko 15,4 proc. komercinių automobilių rinkos dalis.

Trečiąją šios kategorijos poziciją užėmė „Mitsubishi“ (268 ir 9,0 proc.), ketvirtąją – „Ford“ (221 ir 7,4 proc.) ir penktąją – „Peugeot“ (208 ir 7,0 proc. rinkos) automobiliai.




SKELBIMAI  




Draudimas internetu